Saturday, April 24, 2010

ခံစားလြယ္တဲ့ စိုးျပည့္သဇင္



တက္သစ္စ သရုပ္ေဆာင္ေတြထဲမွာ အခ်ိန္တိုတိုေလးနဲ႔ ပရိသတ္ အသိအမွတ္ျပဳခံရတဲ့ သရုပ္ေဆာင္ထဲမွာ စိုးျပည့္သဇင္လည္း ပါပါတယ္။

နင့္နင့္သီးသီးနဲ႔ ငိုရတဲ့ ဇာတ္၀င္ခန္းေတြမွာ ပိုင္ပိုင္ႏိုင္ႏိုင္ သရုပ္ေဆာင္ႏိုင္တဲ့ စိုးျပည့္သဇင္က စိုးညီအစ္မေတြရဲ႔ ညီမတစ္ေယာက္ျဖစ္တဲ့အေလ်ာက္ သရုပ္ေဆာင္မႈပိုင္းကို ႀကိဳးစားပမ္းစား လုပ္ေဆာင္သူပါ။ က်န္းမာေရးမေကာင္းေပမယ့္ ၀ါသနာပါတဲ့ အႏုပညာအလုပ္ကို အားတက္သေရာ ေဆာင္ရြက္ေနတဲ့ စိုးျပည့္သဇင္က ႏွလံုးအားနည္းတဲ့ေရာဂါခံစားေနရင္း ေရႊအျမဳေတမဂၢဇင္းအတြက္ ဓာတ္ပံုရိုက္ေပးခဲ့ပါတယ္။ အ၀တ္အစားပံုစံကို လူငယ္ဆန္ေပမယ့္ ခပ္ေဟာ့ေဟာ့ပံုစံေတြ မ၀တ္ရဲတဲ့ စိုးျပည့္သဇင္အတြက္ အ၀တ္အစားကို Hito ကစီစဥ္ေပးထားပါတယ္။ စီစဥ္ထားတဲ့ အ၀တ္အစားအျပင္ ျမင္ရတဲ့ အျမင္႐ိုးမသြားေစဖို႔ Location ကို စဥ္းစားသလို ပါ၀င္ရမယ့္ ပစၥည္း၊ ပစၥယကိုလည္း စဥ္းစားၾကပါတယ္။ ဂီတကိုလည္း ၀ါသနာပါတဲ့ စိုးျပည့္သဇင္နဲ႔လိုက္ဖက္ေအာင္ ဓာတ္ပံုဥာဏနဲ႔အတူ စဥ္းစားၾကရာမွာ ခ်ယ္လို၊ စႏၵရား မ်ားနဲ႔႐ိုက္ဖို႔ စဥ္းစားၾကပါ တယ္။

ခ်ယ္လို၊ စႏၵရားမ်ား တစ္ေနရာတည္းမွာရတဲ့ ဗိုလ္ခ်ဳပ္ေစ်းမွာ ျမတ္ႏိုးသူ (ဂီတတူရိယာ)ဆိုင္ဖြင့္ထားတဲ့ ဦးစန္းေမာင္ရဲ႕အိမ္မွာ႐ိုက္ကူး ၾကပါတယ္။ ဆိုကေရးတီး ၿပိဳင္ပြဲမွာ စႏၵရားအတီးနဲ႔ဆုရရွိခဲ့ဖူးတဲ့ စိုးျပည့္သဇင္က စႏၵရားတီးရင္း အေကာင္းဆံုး သ႐ုပ္ေဆာင္ေပးပါတယ္။ စႏၵရားတီးသလို ခ်ယ္လိုတီးရင္း သ႐ုပ္ေဆာင္ေပးတဲ့ စုိးျပည့္သဇင္ကို ဓာတ္ပံုဥာဏ ကလည္း အေကာင္းဆံုးျဖစ္ေအာင္ ႐ိုက္ကူးေပးပါတယ္။

ေနမေကာင္းေပမယ့္ရတဲ့အခ်ိန္ေလးအတြင္းမွာ အေကာင္းဆံုး သ႐ုပ္ေဆာင္ေပးတဲ့ စိုးျပည့္သဇင္ကို မိတ္ကပ္လိမ္းျခယ္ ေပးသူကသုန္သုန္ပါ။ သုန္သုန္ရဲ႕ မိတ္ကပ္ျပင္ဆင္မႈနဲ႔ လွပေနတဲ့ စုိးျပည့္သဇင္ကို ေရႊအျမဳေတအတြက္ ေမးျမန္း ျဖစ္ပါေသးတယ္။

စိုးျပည့္ တစ္ကိုယ္ေတာ္ စီးရီးရဲ႔အေျခအေန ဘယ္လုိရွိေနၿပီလဲ။

“သီခ်င္းက ေရးေနတဲ့ အဆင့္ကေန မတက္ေသးဘူး။ ႐ုပ္ရွင္ကားႀကီးမွာလည္း သ႐ုပ္ေဆာင္ျဖစ္ေနေတာ့ ႐ုပ္ရွင္ဘက္ကို အာ႐ံုစုိက္ျဖစ္ေနတယ္။ ေဖေဖက သီခ်င္းေရြးေပးတယ္။ ေဖေဖက စိုးျပည့္ေနာက္ကို လိုက္ေပးေနရတဲ့အတြက္ သီခ်င္းမေရြးႏိုင္ဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ သီခ်င္းလည္း မက်င့္ျဖစ္ဘူး။ Show ေတြဆိုမွပဲ သီခ်င္းက်င့္သလို ျဖစ္သြားတာ”

ေတာင္ႀကီးသႀကၤန္မွာ Iron Cross အဖြဲ႔ရဲ႕တီးခတ္ မႈနဲ႔အတူ ေဖ်ာ္ေျဖရတဲ့ အရ သာကို ေျပာျပေပးပါဦး။

“show အဆိုနည္းတဲ့ စိုးျပည့္အတြက္ စုိးျပည့္ ဘ၀မွာ အမ်ားဆံုးျဖစ္မယ္ ထင္တယ္။ ေတာင္ႀကီးပရိသတ္ က ေတာ္ေတာ္မ်ားတာ။ Iron Crossနဲ႔လည္း ပထမဆံုး ဆိုဖူးတာလည္း ျဖစ္တယ္။ ပရိသတ္ က လည္းမ်ားေတာ့ ေတာ္ေတာ္ေၾကာက္တယ္။ စင္ကလည္း အျမင့္ဆိုေတာ့ ပိုေၾကာက္တယ္။ ဒါေပမယ့္ ပရိသတ္္က ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်းနဲ႔ အားေပးတဲ့အတြက္ ေက်နပ္ခဲ့ရတယ္။ Iron Cross က ဦးခ်စ္စမ္းေမာင္နဲ႔ ေဖေဖတုိ႔က သိေတာ့ ဆုိရတာေတာ့ မေၾကာက္ေတာ့ဘူး။ ဒါေပမယ့္ သီခ်င္းစာပိုဒ္မွားမွာေတာ့ ေၾကာက္ခဲ့ရတယ္။ Iron Cross နဲ႔ မဆိုရခင္က Iron Cross နဲ႔ ဆိုရဖို႔ ေမွ်ာ္ လည္းေမွ်ာ္လင့္ခဲ့တယ္။ ေျပာရရင္ သႀကၤန္ပြဲမွာ သီခ်င္းဆိုတာ သီခ်င္းမတိုက္ဘဲနဲ႔ ဆိုခဲ့ရတာ အမွတ္တရပဲ။ နာမည္ႀကီးတီး၀ိုင္းျဖစ္ေတာ့ သီခ်င္းမတိုက္ေပမယ့္ စိုးျပည့္ရဲ႕ အားနည္းမႈကို ျဖည့္ ေပးပါတယ္”

Show တခ်ဳိ႔ဆိုတဲ့အခါ စက္မႈပိုင္း မေကာင္းတာနဲ႔ ၾကံဳဖူးလား။

“တီး၀ုိင္းရဲ႕ ပံ့ပိုးမႈက မ်ားစြာလိုအပ္သလို မိုက္က႐ို ဖုန္းေကာင္းမြန္မႈလည္း လိုအပ္ပါတယ္။ တခ်ဳိ႕နယ္ ေတြသြားတဲ့အခါ မေကာင္းတဲ့ စက္ေတြနဲ႔ ၾကံဳဖူးတယ္။ သူတို႔ကလည္း တတ္ႏိုင္ သေလာက္လုပ္ေပးထားၾကတာ။ အဲဒီေတာ့ စုိးျပည့္တို႔ရဲ႕ အသံေတြက အဆင္မေျပဘူး။ အဲဒါမ်ဳိးဆို အရမ္းေၾကာက္တယ္။ ပရိ Showကစက္ေတြ မေကာင္းတာ မသိေတာ့ အသံကဘယ္လုိႀကီး လဲမသိဘူးဆုိၿပီး ျဖစ္သြားေရာ။ အခုဆိုခဲ့တဲ့ Iron Cross နဲ႔ပြဲမွာ စက္ေတြက ဦးခ်စ္စမ္းေမာင္ရဲ႕ စက္ေတြ၊ အရမ္းေကာင္းတဲ့ စက္ေတြဆိုေတာ့ စိုးရိမ္ရမႈ မရွိေတာ့ပါဘူး။ Rock တီးတာ အရမ္းပိုင္တဲ့ ၀ိုင္းေလ”

ရန္ကုန္မွာသာ Iron Cross နဲ႔ ဆုိရမယ္ဆိုရင္ စိုးျပည့္ရဲ႕ သီခ်င္းသစ္ေတြနဲ႔ ေဖ်ာ္ေျဖဖို႔ စဥ္းစားမလား။

စိုးျပည့္ရဲ႕တစ္ကိုယ္ ေတာ္ထဲမွာ Show Rock, Pop အျပင္းစားေလးေတြထည့္ထားတယ္။ Show ဆိုရင္လည္း လိုက္မယ့္သီခ်င္းေလးေတြ ထည့္ထားတာဆို Iron cross နဲ႔ဆိုရမယ္ဆိုရင္ အဲဒီ သီခ်င္းေတြ ဆုိျဖစ္မွာ ပါ။

တစ္ကိုယ္ေတာ္ကို ဘယ္တီး၀ိုင္းနဲ႔တီးမွာလဲ။

Iron Cross နဲ႔တီးမယ္ လုိ႔ စိုးျပည့္ စိတ္ကူးထားတယ္။ ကိုဇ၀ါ၊ ကိုေဆာင္းဦးလႈိင္၊ R ခုိင္၊ ရယ္ဂ်ီ၊ ဦး ျမင့္မုိးေအာင္၊ ဦးမင္းခ်စ္သူ တို႔ကို ေရးေပးဖို႔ စိုးျပည့္ ေတာင္းဆုိမယ္ ။

အဲဒီေတးေရးေတြကို ဘာေၾကာင့္ေရးေစခ်င္တာလဲ။

“ေတးေရး တစ္ေယာက္ခ်င္းစီက တစ္မ်ဳိးစီ ေတာ္ၾကတယ္ေလ။ စိုးျပည့္ရဲ႕ အေခြထဲမွာ သီခ်င္းအစံု၊ ေတးေရးဆရာအစံု ပါခ်င္တယ္။ ဦးမင္းခ်စ္သူနဲ႔ ရင္းႏွီးသလို ကိုဇ၀ါနဲ႔ကလည္း ေဆြမ်ဳိး မကင္းဘူးေလ။ သူတို႔ေရးတာေတြ ႀကိဳက္ေတာ့ စံုသြားတာပါ။ ဦးမင္းခ်စ္သူဆိုရင္ ေရးတဲ့စာသားက တစ္လံုးခ်င္းစီ အဓိပၸာယ္ေကာင္းတယ္။ ဦးဖိုးကာရဲ႕ တစိမ့္စိမ့္ၾကည့္ သီခ်င္းဆိုရင္ အရမ္း ကြန္႔ထားတာ မဟုတ္ဘဲ နားထဲကိုတန္း၀င္တယ္။ စာသားေတြကအစေလ၊ စိုးျပည့္က အဲဒါမ်ဳိးေတြဆို ႀကိဳက္တယ္ ”

တစ္ကုိယ္ေတာ္ အတြက္ သီခ်င္းေရြးခ်ယ္မႈ ပိုင္းက စိုးျပည့္အတြက္ ခက္ခဲမႈ ရွိႏိုင္မလား။

“သီခ်င္းရွာရတာ ခက္ပါတယ္။ ထူးထူးျခားျခားလည္း ျဖစ္ခ်င္တာကိုး။ သီခ်င္းတုိင္းက ကိုယ္နဲ႔လုိက္လား၊ မလိုက္လား မေျပာႏုိင္ဘူး။ ကိုယ့္အသံနဲ႔ လိုက္မယ့္ သီခ်င္းမ်ဳိးကို ရွာရတာ။ စိုးျပည့္က ကိုယ္ပိုင္ ရယ္၊ ေကာ္ပီရယ္ မေရြးဘူး။ အသံနဲ႔လုိက္မယ့္ဟာကိုပဲ အဓိက ေရြးေနတယ္။ စိုးျပည့္ အသံလံုးကႀကီးေတာ့ သီခ်င္း ေတာ္ေတာ္ ေရြးရတယ္။

စိုးျပည့္စၿပီး႐ိုက္ျဖစ္ တဲ့ဇာတ္ကားေတြက ဒရာမာ ေတြမ်ားေပမယ့္ အခုေနာက္ပိုင္း ဖဲန္စီကားတခ်ဳိ႔လည္း ႐ိုက္ျဖစ္တယ္။ ဘာေၾကာင့္ လဲ။

အဲဒီ ဒရာမာဆိုတာကို သမီးေျပာခ်င္တယ္။ လူေတြ က ငိုရင္ ဒရာမာလို႔ သတ္မွတ္ၾကတယ္။ ငိုရင္ ဒရာမာ မဟုတ္ဘူး။ ဒရာမာဆိုတာက မိသားစု၊ အံုလိုက္က်င္းလိုက္၊ အရင္တုန္းက စိုးျပည့္ နဲ႔ ကိုျမင့္ျမတ္တို႔နဲ႔ ႐ိုက္ခဲ့တဲ့ ကားေတြေပါ့။ မာနမင္းသား ဇာတ္ကားဆိုရင္ အခ်စ္ဇာတ္ ကားေလး၊ ခ်စ္ျခင္းေမတၱာကို ဖြဲ႔ထားတဲ့ ဇာတ္ကားျဖစ္ တယ္။ ပရိသတ္ေတြက အခ်စ္ကားလည္း ႀကိဳက္ၾကတယ္။ အခ်စ္အေၾကာင္းလည္း စိတ္၀င္စားၾကေတာ့ အခ်စ္ကားေတြ အ႐ုိက္မ်ားတယ္။ ဟာသကားလည္း ႐ိုက္ျဖစ္တယ္။ အခ်စ္လား-လာထား ဇာတ္ကားမွာဆိုရင္ မ်က္မွန္နဲ႔ အူေၾကာင္ေၾကာင္ ေကာင္မေလး၊ ရယ္စရာ လုပ္ရတာ”

စုိးျပည့္အေနနဲ႔ ႐ုပ္ရွင္ကားႀကီး စ႐ိုက္တဲ့အခ်ိန္မွာ ဟာသကားနဲ႔ပဲ စခဲ့တယ္။အခု ေနာက္ပိုင္း စိုးျပည့္႐ိုက္ ျဖစ္တဲ့ ႐ုပ္ရွင္ေတြကလည္း ဟာသေတြ ျဖစ္ေနတယ္။ဘယ္လုိပံုစံနဲ႔ လက္ခံ႐ိုက္ျဖစ္ လဲ။

“အခု ကားႀကီး ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက ဟာသေတြခ်ည္းပဲ၊ ဟာသကို ပရိသတ္ကလည္းႀကိဳက္တယ္။ စိုးျပည့္တုိ႔အရြယ္ေတြနဲ႔ဆိုရင္ ဟာသပဲ႐ိုက္ၾကတယ္။ ဟာသက ျမတ္လည္းျမတ္တာကိုး။ စိုးျပည့္ဆိုရင္ ဦးညီညီ ထြန္းလြင္နဲ႔ပဲ ႐ိုက္ျဖစ္တယ္။ ဒါ႐ိုက္တာေပၚမူတည္ၿပီး ႐ိုက္တာမဟုတ္ပါဘူး။ ကားႀကီးလာငွားရင္ ႐ိုက္တာပဲ။ ကားႀကီးက ႐ိုက္ရဖို႔နည္း နည္းခဲယဥ္းတယ္ေလ။ ဟာ သရယ္၊ဒရာမာရယ္လို႔ မခြဲဘဲ ကားႀကီးဆိုရင္ ႐ိုက္ပါတယ္။ ပါတဲ့သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားရင္ လက္မခံဘူးဆိုတာလည္း မရွိပါဘူး။ ကားႀကီးက သ႐ုပ္ေဆာင္နည္းဖုိ႔က ခဲယဥ္းတာပဲ။ အံုလိုက္က်င္းလုိက္နဲ႔ အႏုပညာေမာင္ႏွမေတြလုပ္ၾကတာဆိုေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္မ်ားလို႔ မ႐ိုက္ဘူးဆိုတာ မရွိပါဘူး။ စိုးျပည့္တို႔ရဲ႕ လုပ္ေဆာင္ကြက္ကိုလည္း မွ်ၿပီးေပးပါတယ္။ ၀ါရင့္ေတြနဲ႔အတူတူ ယူလို႔ေတာ့မရဘူးေလ။ စိုးျပည့္တို႔က အခုမွ စလုပ္တာ။ ဘာမွမလုပ္တတ္ေသးတဲ့ သူေတြဆိုေတာ့ ဟာသကို ကိုယ္လုပ္ႏုိင္သေလာက္ပဲ လုပ္ရတယ္”

ဒါ႐ိုက္တာ ခ်ဳိတူးေဇာ္ ႐ိုက္တဲ့ ဇမၺဴဒီပါလက်္ာေတာင္ကြၽန္းက လြမ္းတတ္တဲ့သူ ဇာတ္ကားမွာ ေကာင္ေလးကို လိုက္ႀကိဳက္တဲ့ သြက္သြက္လက္လက္ေကာင္မေလးအျဖစ္ သ႐ုပ္ေဆာင္ထားေတာ့ အျပင္မွာေရာ စိုးျပည့္သူငယ္ခ်င္းေတြနဲ႔ ဆံုတဲ့အခါ အဲဒီလိုမ်ဳိး စေနာက္ျဖစ္လား။

ေမးမွေမးရက္တယ္ အစ္မရယ္။ အဲဒီကားကို စိုးျပည့္ ႐ိုက္ရတာ ေတာ္ေတာ္အူယားတယ္။ အခ်စ္ လား...လာထား ကားမွာလည္း မုိးေအာင္ရင္ကို တစ္ဖက္သတ္ ႀကိဳက္ရတာပဲ၊ အဲဒီလိုသ႐ုပ္ေဆာင္ရတာ စိတ္ထဲမွာ ကိုးလုိးကန္႔လန္႔ ႏုိင္တယ္”

မိန္းကေလး သူငယ္ခ်င္း ငါးေယာက ္ေျခာက္ေယာက္ေလာက္စုမိတဲ့အခ်ိန္ ေကာင္ေလးေခ်ာေခ်ာသန္႔သန္႕ ေလးတစ္ေယာက္ေလာက္ ေတြ႕ရင္ လုိက္စတာမ်ဳိးရွိခဲ့ဖူးလား။

စိုးျပည့္ အဲဒီလိုမ်ဳိး ဘယ္ေတာ့မွ မရွိခဲ့ဘူး။ အဲဒီလုိမ်ဳိးလည္း မႀကိဳက္ဘူး။ ျမန္မာမိန္းကေလးတစ္ေယာက္က ဣေႁႏၵသိကၡာရွိရမယ္ေလ။ ဇာတ္လမ္းေတြထဲမွာေတာ့ ခ်စ္စရာေကာင္းေအာင္ သ႐ုပ္ေဆာင္ထားတာပါ။ သ႐ုပ္ေဆာင္ရင္းနဲ႔ေတာ့ ေတာ္ေတာ္အူယားပါတယ္။

အဲဒီလုိ အူယားတာက စုိးျပည့္အေနနဲ႔ သ႐ုပ္မေဆာင္ ႏုိင္လို႔လား။

“စိုးျပည့္ အူယားတယ္ ဆိုတာက အဲဒီပံုစံမ်ဳိးဘယ္တုန္းကမွ မရွိခဲ့ဘူး။ ေက်ာင္းတက္တုန္းကလည္း ေယာက္်ားေလး သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္မွလည္း မထားခဲ့ဘူး။ စိုးျပည့္မွာ အေပါင္းအသင္းလည္း သိပ္မရွိဘူး။ မိန္းကေလး သူငယ္ခ်င္းမွ ႏွစ္ေယာက္ေလာက္ပဲ ရွိတယ္။ မိန္းကေလး သူငယ္ခ်င္းေတာင္ ႏွစ္ေယာက္ေလာက္ပဲရွိတာ ေယာက်္ားေလး သူငယ္ခ်င္းဆိုရင္ ေ၀းေရာ။ ေယာက်္ားေလးေတြနဲ႔ ေရာေရာေႏွာေႏွာ မေနတတ္ဘူး”

အျပင္မွာ ဒီလိုေနက်င့္ မရွိေတာ့ သ႐ုပ္ေဆာင္ရမယ္ ဆိုရင္ သ႐ုပ္မေဆာင္ခ်င္တာမ်ဳိးရွိလား။

“သ႐ုပ္ေဆာင္ဆိုတာ ေဆးစက္က်ရာ သ႐ုပ္ေဆာင္ ႏိုင္ရမွာပဲေလ။ သ႐ုပ္မေဆာင္ခ်င္ဘူးရယ္လုိ႔ မရွိပါဘူး။ အဲဒီထက္ဆိုးတဲ့ Character ေတြ အမ်ားႀကီး ရွိေသးတယ္ေလ။ လံုး၀ပ်က္စီးေနတဲ့ မိန္းကေလးပံုစံ ရွိေသးတယ္။ ကိုယ္ မႏွစ္သက္လို႔ ၊ ကိုယ္မႀကိဳက္လို႔ သ႐ုပ္မေဆာင္တာမ်ဳိး မရွိဘူး။ သ႐ုပ္ေဆာင္ရင္ ကိုယ္မဟုတ္ေတာ့ဘူးလုိ႔ သတ္မွတ္ၿပီး လုပ္တယ္”

မိန္းကေလးတစ္ ေယာက္အေနနဲ႔ ဘယ္လို စည္းေဘာင္ ေတြရွိရမယ္လို႔ စိုးျပည့္ကိုယ္စိုးျပည့္ ခ်မွတ္ထားလဲ။

စိုးျပည့္ ငယ္ငယ္ေလး ကတည္းက မိန္းကေလးသိကၡာကို ျမတ္ႏုိးတယ္။ တန္ဖိုးထားတယ္။ ဘယ္အရာနဲ႔မွမလဲႏုိင္ဘူး။ ေက်ာင္းမွာလည္း စံျပျဖစ္ေအာင္ေနခဲ့တယ္။ သတိလည္းထားတယ္။ ေက်ာင္း မွာလည္း ဆရာမေတြက ရည္းစားထားတာေတြ ဘာေတြ မႀကိဳက္ဘူး။ စုိးျပည့္က ရည္းစားလည္း မထားဘူး။ ေယာက်္ားေလးေတြနဲ႔ ေ၀း ေ၀းေနတဲ့အခါက်ေတာ့ ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက အက်င့္ေတြ အခုထိပါလာတယ္။ ဒီဂုဏ္ေလးကို မပ်က္ေအာင္ အျမဲထိန္းထားမယ္။

သ႐ုပ္ေဆာင္ေလာက ထဲ၀င္ေတာ့ အဲဒီလိုမ်ဳိးေနလို႔ အဆင္ေျပရဲ႕လား။

စုိးျပည့္ ငယ္ငယ္ေလး ကတည္းက ေနလာခဲ့တဲ့ အက်င့္ဆိုေတာ့ အႏုပညာေမာင္ႏွမအားလံုးလည္း ျဖစ္တဲ့အတြက္ ေမာင္ႏွမလို စည္းစည္းလံုးလံုးလုပ္တယ္။
ေထြေထြထူးထူး ထိန္းသိမ္း စရာမလိုဘူး။ စိုးျပည့္က အျပင္အေပါင္းအသင္းလည္း မရွိေတာ့ အဆင္ေျပပါတယ္။

နည္းပညာတိုးတက္ မႈကို အသံုးခ်ၿပီး တစ္ဖက္ လူရဲ႕ ဂုဏ္သိကၡာ ထိခုိက္ ေအာင္ ျပဳလုပ္ျခင္းအေပၚ စိုးျပည့္တို႔လို မိန္းကေလး အေနနဲ႔ ဘာမ်ားေျပာခ်င္လဲ။

“ကိုယ့္ဘက္က သတိထားရမွာေပါ့။ လုပ္ႀကံတယ္ ဆိုရင္ လုပ္ႀကံတဲ့သူရဲ႕ အျပစ္ေပါ့။ ကိုယ့္ဘက္ကေတာ့ မျဖစ္ေအာင္ သတိထားရင္ အေကာင္းဆံုးေပါ့။ နည္းပညာတိုးတက္မႈကုိ ေကာင္းတဲ့ေနရာမွာ အသံုးခ်ရင္ အက်ဳိးရွိေပမယ့္ မေကာင္းတဲ့ ေနရာမွာ အသံုးခ်ရင္ေတာ့ ဆုိးက်ဳိးရွိႏိုင္တယ္”

စိုးျပည့္ သ႐ုပ္ေဆာင္ တဲ့အခါ အေကာင္းဆံုး စိတ္ႏွစ္ၿပီး သ႐ုပ္ေဆာင္တယ္။ တျခားသ႐ုပ္ေဆာင္ေတြရဲ႕ ဇာတ္ကားေတြ ၾကည့္ရင္ စိတ္ႏွစ္ခံစားၿပီး ၾကည့္ျဖစ္ လား။

“တျခားသ႐ုပ္ေဆာင္ ေတြရဲ႕ ဇာတ္ကားကို ၾကည့္တဲ့အခါ သူတို႔ငိုရင္ လိုက္ငိုတယ္ သူတို႔ရယ္ရင္ လိုက္ရယ္တယ္။ တကယ္ကို ခံစားၿပီး ၾကည့္တယ္။ ဒါ႐ိုက္တာေတြနဲ႔ ျပန္ေတြ႔ရင္ သူတို႔ ႏွစ္ေယာက္ကို ဘာလို႔ ေပးမညားတာလဲတို႔ ဘာတို႔ ေျပာတယ္။ ၀တၳဳဖတ္ရင္လည္း ေကာင္ေလးနဲ႔ ေကာင္မေလး ျပႆနာျဖစ္ ကြဲသြားတယ္။ ေသသြားတယ္ဆိုရင္ အဲဒီ ၀တၳဳကို လွည့္မၾကည့္ေတာ့ ဘူး။

ခံစားတတ္လြယ္ တယ္။ အသည္းႏုတာေပါ့။

“မေျပာတတ္ဘူး။ စုိးျပည့္ေရွ႕မွာ ၀မ္းနည္းစရာ လာလုပ္လုိ႔မရဘူး။ ၀မ္းနည္းလြယ္တယ္။ အေမအုိ တစ္ေယာက္ေဘးမွာလာထိုင္ရင္ ကိုယ့္အဘြားကိုယ္သတိရၿပီး ငိုျပန္ေရာ”

ကိုယ့္ဇာတ္ကားေတြ ကိုယ္ျပန္ၾကည့္ရင္ေရာ။

“ကိုယ့္ကားကို ျပန္ၾကည့္ရင္ ဘာခံစားခ်က္မွမရွိေတာ့ဘူး။ အေမတို႔ အေဖတုိ႔ အကုန္လံုးက အျပစ္ရွာၿပီးပဲ ၾကည့္ၾကတာေလ။ ကိုယ့္ဘက္ကလိုေနတာေတြ သိေနတာဆိုေတာ့ ခံစားခ်က္ေတြ ေပ်ာက္ကုန္ေရာ။ ကားတစ္ ကားထြက္ရင္ ကုိယ္ဘာလို တယ္ဆိုတာသိမွပဲ အေကာင္း ဆံုးျဖစ္မွာ။ ေနာက္တစ္ေခါက္ ျပန္ၾကည့္လည္း ႀကိဳက္လို႔ မဟုတ္ဘူး။ အျပစ္ရွာဖို႔ပဲ ျပန္ ၾကည့္တယ္”

ခံစားလြယ္လို႔ သ႐ုပ္ေဆာင္တစ္ေယာက္ျဖစ္လာတယ္လုိ႔ ေျပာရမွာေပါ့။

“အဲဒါလည္းပါတယ္။ အႏုပညာရွင္ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားက စိတ္ႏုၾကတယ္။ ဘယ္လိုေျပာမလဲ အႏုပညာ လုပ္တဲ့သူ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ား အသည္းႏုတတ္ၾကတယ္။ သိပ္မခံစားႏိုင္ၾကဘူး။ အသည္းမာတဲ့သူေတြလည္း ရွိပါတယ္။ ေတာ္ေတာ္မ်ားမ်ားကေတာ့ အသည္းႏုၾကတယ္။ စိုးျပည့္က ငယ္ငယ္ေလးကတည္းက မ်က္ရည္လြယ္တယ္။ ကား႐ိုက္ရင္လည္း စိတ္ႏွစ္လုိက္ရင္ တကယ္ ျဖစ္ေနတဲ့အတိုင္း ျဖစ္သြားတယ္။ တစ္ခါတေလ ရာသီဥတုေၾကာင့္ပဲျဖစ္ျဖစ္ ငိုတဲ့အခန္းအတြက္ mood သြင္းလို႔ မရတာေတြ ရွိတတ္ပါတယ္”

ဒါ႐ိုက္တာညိဳမင္းလြင္႐ိုက္တဲ့ ပန္းပြင့္ေတြရဲ႕ေန႔၊ ဓားသြားေတြရဲ႔ည ႐ိုက္ကြင္းမွာ အမွတ္တရ ရွိခဲ့တယ္။ စိုးျပည့္ရဲ႕ ဒုတိယေျမာက္ဇာတ္ကားလည္းျဖစ္တယ္။ အဲဒီကားမွာ ေတာင္ေပၚကျပဳတ္က်ၿပီး ေသတဲ့ဇာတ္၀င္ခန္း ႐ိုက္ရာမွာ ဖင္ထိုင္လ်က္မက်ဘဲ ေခါင္းနဲ႔က်သြားတယ္။ ေတာင္ေအာက္မွာ ေမြ႔ရာေတြခ်ထားတယ္။ ႏြယ္ႀကိဳးကို ကိုင္ၿပီးဖင္နဲ႔က်ရမွာ မက်ဘဲ ေခါင္းနဲ႔ထိုးက်သြားတာ။ ကံ ေကာင္းလို႔ တစ္ပတ္လည္ၿပီး က်သြားတာ။ အဲဒါအမွတ္တရအျဖစ္အပ်က္။ ဧဒင္ရဲ႕ ေက်းကြၽန္မ်ား ႐ိုက္တုန္းကလည္း အဲဒီလုိပဲ၊ ေျဖသိမ့္လိုက္ သီခ်င္းေနာက္ဆံုးပိုဒ္ အျမဴးေလးနဲ႔သိမ္းတာ။ သူ ငယ္ခ်င္းေလးေယာက္လက္ တြဲၿပီးေျပးတဲ့ ဆင္းန္မွာ စိုးျပည့္က ေဒါက္အျမင့္ စီးထားတယ္။ ေျပးရမယ့္ေနရာကလည္း ေရေတြလႊမ္းေနတာ။ ခ်ဳိင့္ေတြ၊ ဘာေတြ မျမင္ရဘူး။ အရွိန္နဲ႔ေျပးေတာ့ ခ်ဳိင့္ထဲက်ၿပီး လဲမက်န္ခဲ့ဘဲ ဒရြတ္တိုက္ပါသြားတာ၊ ဒူးေတြျပဲ၊ စကတ္ေတြလည္းျပဲ အမွတ္တရေတြက အနာတရေတြခ်ည္းပဲ” လို႔ စိုးျပည့္သဇင္က ႐ိုက္ကူးေရးတစ္ေလွ်ာက္မွာ အမွတ္တရရွိခဲ့တဲ့ အမွတ္တရ အျဖစ္အပ်က္မ်ားကို ေျပာျပပါေသးတယ္။




ခင္ေလးျမင့္

0 comments: