Monday, April 26, 2010

ဂီတသမိုင္းမွာ နာမည္ ထင္က်န္ရစ္ ခ်င္သူ





ေတးေရး ေနာင္ေနာင္ (S.F)ဆီ ေရာက္ခဲ့တဲ့ အႀကိမ္ေတြထဲက တစ္ႀကိမ္မွာ ေကာင္မေလး ခပ္ငယ္ငယ္ တစ္ေယာက္ကို ဦးေနာင္က သူ႔ရဲ႕ သီခ်င္း တစ္ပုဒ္ ခ်ေပး ေနခဲ့တယ္။ “မင္းသမီးေလး ျဖစ္ခ်င္။ မင္းသီးေလး ျဖစ္ခ်င္။သီခ်င္းလည္း ဆိုခ်င္တာ...”တဲ့။ ကိုယ္နဲ႔ စေတြ႔ေတာ့ သူမက အရမ္းကို ငယ္ေသးတယ္။ သီခ်င္း ၀ါသနာ ရွင္ေလး ေအသင္ခ်ိဳေဆြတဲ့။ အရြယ္နဲ႔ မလုိက္ေအာင္ အသံ ေကာင္းလိုက္တဲ့ ေကာင္မေလးလို႔ သတိထားလိုက္ မိတယ္။ သူမက “အစ္မ သမီး သီခ်င္းေတြ စလုပ္ေနၿပီ။ ပရိသတ္ သိေအာင္ လုပ္ခ်င္တယ္” တဲ့။ ကိုယ္က “သမီး အသက္က ငယ္ငယ္ေလးပဲ ရွိပါေသးတယ္။ အခ်ိန္ေတြ ရွိပါတယ္။ ေအးေဆးလုပ္။ အားလံုး အဆင္သင့္ ျဖစ္ရင္ ေျပာေလ” လို႔ ေျပာခဲ့တယ္။ ဒီလိုနဲ႔ သူမနဲ႔ မေတြ႔ျဖစ္တာ တစ္ႏွစ္သာသာ...။“အစ္မ သမီး သီခ်င္းေတြ အားလံုး ၿပီးသြားၿပီ။ တိပ္၊ စီဒီစထြက္ဖို႔ စာနယ္ဇင္း ရွင္းလင္းပြဲ လုပ္ခ်င္တယ္” တဲ့။ သူမ အေျပာအဆို အျပဳအမူေတြက အရင္ကအတိုင္း ကေလး ဆန္တုန္းပဲ။ သူမ ငယ္ပါေသးတယ္။ “ေပါက္တဲ့အိုး” တိပ္၊ စီဒီ ထြက္ၿပီးလို႔ ပရိသတ္ မသိတသိ အခိ်န္မွာ ဗီစီဒီကို အျမန္ဆံုး ထပ္ခ်ျပႏိုင္မႈဟာ သူမရဲ႕ ပထမဆံုး ေအာင္ျမင္မႈပါပဲ။ အဲဒီေနာက္မွာ သူမရဲ႕ သီခ်င္းေတြက ေနရာအႏွံ႔၊ လူတုိင္းရဲ႕ ပါးစပ္ဖ်ားမွာ ေနရာယူႏိုင္ခဲ့ၿပီ။ ဒါေပမယ့္ သူမက ကိုယ္နဲ႔ေတြ႔ရင္ အရင္ကအတိုင္း ကေလးဆန္တုန္းပဲ။ သူမ ငယ္ပါေသးတယ္။ တကယ္ႀကိဳးစား ေနသူ၊ အရည္အခ်င္း ရွိတဲ့သူ၊ ဇြဲ၊ လံု႔လ၊ ၀ီရိယ အားႀကီး သူေတြကို မေမ့မေလ်ာ့ ေနရာေပး တတ္တဲ့ ဆရာ ဦး၀င္းၿငိိမ္းက ေမလ ေရႊဂီတ အတြက္ ေအသင္ခ်ိဳေဆြကို ေတြ႔ပါတဲ့။ ဒီတစ္ေခါက္ ထပ္ေတြ႔တဲ့ အခါ ေအသင္က အမ်ားႀကီး ေျပာင္းလဲသြားၿပီ။ ပရိသတ္ေတြ အမ်ားႀကီး ရွိေနၿပီ။ ေအာင္ျမင္တဲ့ အဆိုေတာ္ တစ္ေယာက္ရဲ႕ ဖက္ရွင္ေတြ ရွိေနၿပီ။ ေမးခြန္းတိုင္း အတြက္ အေျဖေတြက အသင့္ ရွိေနၿပီ။
ဒါေပမယ့္ မေျပာင္းလဲတာက ကေလး ဆန္တုန္းပဲ။ ေအသင္ ငယ္ပါေသးတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေရႊျဖစ္ၿပီ ေအသင္။

ေအသင္ခ်ဳိေဆြလို႔ ျဖစ္လာမယ့္ ႐ူးသြပ္မႈ အစက...။

ေက်ာင္းတစ္ဖက္နဲ႔ ဂီတ အႏုပညာ အလုပ္ကို လုပ္တယ္။ သ႐ုပ္ေဆာင္ သင္တန္း ကိုလည္း ေက်ာင္းကုိ စြန္႔လႊတ္ၿပီး တက္ခဲ့တယ္။ အဓိက ၀ါသနာ ကေတာ့ ဂီတကို ၀ါသနာ ပါတာ။ အေခြကိုလည္း ပညာေရးကို စြန္႔လႊတ္ ၿပီးလုပ္ခဲ့တာ။ ေအသင္က ပထမက အတဲြေခြေတြမွာ စမ္းၿပီး ပါမယ္လို႔ ေျပာခဲ့တာ။ အေမက လုပ္မယ္ ဆိုရင္လည္း တစ္ပုဒ္စ၊ ႏွစ္ပုဒ္စ လုပ္မေနနဲ႔ ေတာ့။ တစ္ေခြလုံးသာ လုပ္ခ် လုိက္ဆုိၿပီး အေခြ ထုတ္ေပးခဲ့တာ။ ငယ္ငယ္ကတည္းက ဒီအႏုပညာကို ေတာ္ေတာ္႐ူး သြပ္ခဲ့တာပါ။ ေက်ာင္းစာမွာ စိတ္မ၀င္စားဘဲ စားလည္း ဒီစိတ္၊ သြားလည္း ဒီစိတ္ေပါ့။ သီခ်င္းပဲ ဦးေႏွာက္ထဲမွာ တစ္ခ်ိန္လုံး ရွိေနတယ္။ ငါ ဘာလုပ္ရမလဲပဲ ေတြးေနတယ္။ ေက်ာင္းစာမွာလည္း မေအာင္ျမင္ေတာ့ အေမ ႐ိုက္တာလည္း ခံခဲ့ရတယ္။ ဒါလည္းပဲ ဂီတကို ႐ူးသြပ္ေနခဲ့ တုန္းပဲ။

အဲဒီလိုေတြ ျဖစ္ေနတာ ဘယ္အတန္းေလာက္ကလဲ။ ဘယ္အရြယ္မွာ တကယ္စ လုပ္ျဖစ္တာ၊ အေမကဘယ္ အခ်ိန္မွာ တရား၀င္လုပ္ခြင့္ျပဳ လုိက္တာလဲဆုိတာ ေျပာျပ ဦးေလ။

ခုနစ္တန္းေလာက္ တုန္းကေပါ့။ တကယ္စလုပ္ ျဖစ္တာက ရွစ္တန္း ေျဖၿပီးတဲ့ အခ်ိန္ပါ။ အဲဒီမွာ ဦးေနာင္ေနာင္(Sun Flower) နဲ႔ေတြ႕ၿပီး ေအသင့္ အသံကို စမ္းတယ္။ ၿပီးမွ ကိုၾသရသနဲ႔ ကိုးတန္း ႏွစ္မွာေတြ႕ၿပီး အေခြစလုပ္ ျဖစ္တာ။

မိခင္ကိုယ္တုိင္ ထုတ္ေ၀သူ၊ စီစဥ္သူ လုပ္ေပးခဲ့ေတာ့ မိဘရဲ႕ အားေပး ပံ့ပိုးမႈေၾကာင့္ ေအသင့္ရဲ႕ဂီတဘ၀ အစက သိပ္ခက္ခဲမႈ မရွိခဲ့ဘူးလုိ႔ ဆိုရမလား။

ေငြေရးေၾကးေရး အရ အခက္အခဲ သိပ္မရွိခဲ့ဘူး ဆိုေပမယ့္ လူမႈေရး၊ အႏုပညာ ေရးပိုင္းေတြမွာ ေအသင္ အခက္အခဲေတြ အမ်ားႀကီး ေတြ႕ခဲ့တယ္။ အေမက အေနာက္ကေန လိုအပ္တဲ့ ေငြေၾကးကို လုိက္ေျဖရွင္း ႏိုင္ခဲ့တာက တစ္ပိုင္းေပါ့။ ဘာပဲ ေျပာေျပာ အလုပ္တစ္ခု ေအာင္ျမင္ဖုိ႔ ဆိုတာက အခက္အခဲ အမ်ားႀကီးကို ေက်ာ္ျဖတ္ ရပါတယ္။ လြယ္လြယ္ကူကူ နဲ႔ ေအာင္ျမင္ရင္ လြယ္လြယ္ ကူကူနဲ႔ ျပန္ၿပီး ျပဳတ္က်မွာပဲေလ။ ေရရွည္ ေအာင္ျမင္ဖုိ႔ အတြက္က အရမ္းခက္ခဲပါတယ္။ အခ်ိန္တုိေလး အတြင္း မွာကိုပဲ အျဖစ္အပ်က္ေတြက အမ်ားႀကီး ျဖစ္ခဲ့ၿပီး အခက္အခဲ၊ ဒဏ္ေတြလည္း အမ်ားႀကီး ခံခဲ့ရတယ္။ ေက်ာင္းထြက္ၿပီး ဂီတ လုပ္တယ္ဆိုေတာ့ အေမ့ကို ေတာ္ေတာ္ေလး ၀ိုင္းေျပာၾက၊ ဆိုၾက၊ ႐ႈတ္ခ် ၾကတယ္။ ေဘးပတ္၀န္းက်င္၊ ေဆြမ်ဳိးနီးစပ္ တခ်ဳိ႕ရဲ႕ အေျပာ အဆို ကိုလည္း ခံခဲ့ရတယ္။ ကိုယ့္ပိုက္ဆံနဲ႔ကိုယ္ လုပ္ခဲ့ေပမယ့္ အဲဒါကိုပဲ ၀ိုင္းေျပာ ၾကတယ္။ ကိုယ္ျဖစ္ခ်င္တဲ့ ဘ၀ကို ေရာက္ဖို႔ အတြက္ေတာ့ မလြယ္ကူခဲ့ ပါဘူး။

အခက္အခဲနဲ႔ ဒုကၡဆို တာကေတာ့ လူသစ္တုိင္းၾကံဳ ေတြ႕ၾကရတာပါပဲ။ ေအသင္ ေတြ႕ရတဲ့ ေအသင္ဒုကၡေတြ က...။

အခု အေျခအေနနဲ႔ အရင္က အေနအထားက တျခားစီ ပါပဲ။ အရင္တုန္းက ဆိုရင္ ကိုယ္က နာမည္ မရွိေသးတဲ့ အတြက္ ႐ႈိးပြဲေတြ သြားရင္ ကိုယ့္ကို သိပ္မသိၾကဘူး။ ေျပာရမယ္ ဆုိရင္ အစ္မရယ္ ပိုက္ဆံ မရဘဲ လုိက္ဆို ရတာေပါ့။ အေခြ စထြက္ၿပီးတဲ့ အခ်ိန္ကေတာင္မွ ပိုက္ဆံမရဘဲ ဆုိေပးခဲ့ရ ေသးတယ္။ ခရီး အၾကမ္းႀကီးေတြ ပိုက္ဆံေပးမယ္ ဆုိၿပီး သီခ်င္းဆုိဖို႔ ေခၚသြား။ ဟိုေရာက္မွ အႏုပညာ ေၾကးမေပး။ ကိုယ့္စရိတ္နဲ႔ ကိုယ္ျပန္ခဲ့ရတဲ့ ခရီးေတြလည္း ၾကံဳခဲ့ရတယ္။ အမ်ားႀကီးမွ အမ်ားႀကီးပဲ ၾကံဳခဲ့ရတာ။ အခုအေခြ ေပါက္ၿပီး ေတာ့ ေအသင္နာမည္ ပရိသတ္ သိသြား၊ ပရိသတ္ လက္ခံသြားမွသာ အဲဒီ ဒုကၡေတြနဲ႔ မၾကံဳေတြ႕ရေတာ့ တာပါ။ ဒါေပမယ့္ ေအသင္ အေနနဲ႔ ေအာင္ျမင္ၿပီ လုိ႔လည္း မသတ္မွတ္ေသး ပါဘူး။ ေအသင့္ အေရွ႕က ၀ါရင့္၊ သမၻာရင့္ အဆိုေတာ္ေတြ၊ ေအသင္ ေလးစားရတဲ့ သူေတြကိုေတာ့ အခုထိ ေနရာေပး ေလးစားမႈထား ဆက္ဆံပါတယ္။ စတက္လာ ကတည္းက ခုခ်ိန္ထိ ယဥ္ယဥ္ေက်းေက်း ေလးေလးစားစား ဆက္ဆံမႈ က မေလ်ာ့သြားပါဘူး။

ပထမဆုံး စင္ျမင့္ အေတြ႕အၾကံဳကိုလည္း ေမ့ႏိုင္မယ္ မထင္ဘူးေနာ္။

႐ႈိးပြဲေတာ့ ႐ႈိးပြဲပဲ။ တကယ့္႐ႈိးပြဲ အႀကီးစားႀကီးေတာ့ မဟုတ္ဘူး။ ကလပ္ ဖြင့္ပြဲ၊ အဆိုေတာ္ နာမည္ႀကီး ေတြလည္းပါတယ္။ မျဖဴ(ျဖဴ ျဖဴေက်ာ္သိန္း)၊ L ဆိုင္းဇီတို႔ လည္းပါတယ္။ ေအသင္က အဲဒီ အခ်ိန္တုန္းက သီခ်င္းဆုိ ခါစပဲ ရွိေသးတယ္။ အေခြေတာင္ မထြက္ေသးဘူး။ ဆိုခ်င္လြန္းလုိ႔ကို သြားတာ။အေရွ႕မွာ အဆိုေတာ္ေတြ တစ္ေယာက္ၿပီး တစ္ေယာက္ ဆိုေနတာကို အၾကာႀကီးပဲ ေစာင့္ေနခဲ့ရတယ္။ ဒါေပမယ့္ ေနာက္က်ေတာ့ မဆိုရေတာ့ဘူး။ အခ်ိန္လည္း မရွိေတာ့ဘူး။ ပိတ္ရေတာ့မယ္လုိ႔ ျဖစ္သြားတယ္။ ကိုယ္က ေျပာရမယ္ဆုိရင္ ဒီပြဲမွာ ၀ါရင့္အဆုိ ေတာ္ႀကီးေတြလည္း ပါတယ္ ဆုိေတာ့ ငါ့ရဲ႕အရည္အခ်င္း ကိုပရိသတ္ေတြ၊ အႏုပညာရွင္ေတြ အေရွ႕မွာ ထုတ္ျပမယ္။ ဘယ္ေလာက္ထိ Perfor-mance လုပ္မယ္ ဆိုတာေတြ က အစ စဥ္းစားျပင္ဆင္ သြားခဲ့တာအမ်ားႀကီးပဲ။ အဲဒါကို အဲဒီလို လာေျပာေတာ့ အရမ္း ၀မ္းနည္းသြားတယ္။ စိတ္ထဲ လုံး၀ မေကာင္းဘူး။ ဒါေပမယ့္ ကံေၾကာင့္ပဲလား မသိဘူး။ မဆိုရဘူးလို႔ လာေျပာတာက တစ္ေယာက္ ေနာက္တစ္ေယာက္က တစ္ပုဒ္ေတာ့ ဆိုလုိ႔ရမယ္လုိ႔ လာေျပာတယ္။ မထူးပါဘူး တစ္ပုဒ္ဆိုလည္း တစ္ပုဒ္ရေအာင္ လုပ္ျပမယ္ ဆိုၿပီး ႀကိဳးစား တင္ဆက္ခဲ့ တယ္။ အားလုံးက အဲဒီအခ်ိန္မွာ အားေပးတာ၊ ခ်ီးက်ဴးၾကတာ ခံရတယ္။ ဒါအျမတ္ပဲ။ အသစ္ တစ္ေယာက္အေနနဲ႔ ဒီေလာက္ထိ လုပ္ႏိုင္မယ္လုိ႔ မထင္ထားဘူးလုိ႔ ဆိုၾကတယ္။ ေတးေရး ေနာင္ေနာင္(S.F) ရဲ႕ ရပ္ ဆုိတဲ့ သီခ်င္းေလးပါ။ ဆိုလည္းဆို ကလည္းကခဲ့ တာေပါ့။

ကိုယ့္ရဲ႕ ပထမဆုံး႐ႈိးပြဲ မွာ ၀ါရင့္ အဆုိေတာ္ေတြနဲ႔လည္း တြဲဆုိရတယ္။ မတက္ ရေတာ့ဘူးဆုိတဲ့ စင္ေပၚကို ျပန္တက္ရတဲ့ အခ်ိန္ ေအသင့္ ရင္ခုန္သံက...။

အမွန္အတိုင္း ေျပာရရင္ ပထမ မဆိုရေတာ့ဘူးလုိ႔ ေျပာလုိက္တဲ့ အခ်ိန္မွာ စိတ္က မေက်နပ္ေတာ့ဘူး။ ျပန္ဆို ရမယ္လည္းဆိုေရာ မခံခ်င္ စိတ္ျဖစ္သြားၿပီ။ ငါ့ကိုမဆိုရဘူး ဆုိတဲ့သူ မ်က္လုံးျပဴး အ့ံၾသသြားေအာင္ လုပ္ျပမယ္ ေပါ့။ အဲဒီစိတ္နဲ႕ ကတုန္ ကယင္လည္း မျဖစ္ေတာ့ဘူး။ ပရိသတ္ကို ေၾကာက္တဲ့ စိတ္လည္း မရွိေတာ့ဘူး။ ေဒါသနဲ႔ မခံခ်င္စိတ္ ေပါင္းၿပီး ငါ လုပ္ျပမယ္ ဆိုတဲ့ စိတ္နဲ႔ တစ္ခါတည္း ခ်ပစ္လုိက္တာ။

ေအသင့္ရဲ႕ပထမဆုံး႐ႈိူး ရဲ႕ခံစားခ်က္ရယ္ တျခား႐ႈိးပြဲ ေတြရဲ႕ အခက္အခဲ အေတြ႕ အၾကံဳေတြရယ္ဟာ ေအသင့္ ရဲ႕ေအာင္ျမင္မႈ အတြက္ အေထာက္အပံ့ျဖစ္ခဲ့လား။ တကယ့္ ေအာင္ျမင္မႈ အတြက္ အဓိက တြန္းပို႔ခဲ့တာက ဘယ္အရာေတြလဲ။

ႏွစ္မ်ဳိးစလုံးပါပဲ။ အဲဒီ အရာေတြကပဲ တြန္းပို႔ခဲ့တယ္။ အဲဒီ အရာေတြကပဲ ေအာင္ျမင္ အတြက္လမ္းစေပါ့။ အဲဒီလို ဒုကၡခံ ဆိုခဲ့လို႔လည္း သီခ်င္းေတြ ေပါက္ခဲ့တာ။ အဓိက ကေတာ့ မခံခ်င္စိတ္ ေပါ့ေနာ္။ ငါ နာမည္ မႀကီးေသးလို႔။ ငါ့ကို ဒီလို လုပ္ၾကတာ။ ငါ နာမည္ႀကီးေအာင္ လုပ္ျပမယ္။ ႀကိဳးစားရမယ္။ သူမ်ားက တစ္ဆလုပ္ရင္ ငါက အဆတစ္ရာ လုပ္ရမယ္ ဆိုတဲ့ စိတ္ေတြ တစ္ေန႔တျခား ပြားလာတယ္။ ဒါဟာ ေအသင့္အတြက္ ေကာင္းပါတယ္။ ဒီအခ်ိန္ ဒီအေျခအေနထိ ေရာက္ေအာင္ ႏႈိးဆြေပးခဲ့တဲ့ သေဘာေပါ့။

ေအသင္ အေခြ စလုပ္တဲ့ အခ်ိန္က အရမ္း ငယ္ေသးေတာ့ အခုလို ေအာင္ျမင္တဲ့ ပရိသတ္ သိတဲ့ သီခ်င္းေတြ ျဖစ္ေအာင္ ၾသရသနဲ႔ ဘယ္လို တိုင္ပင္ခဲ့ရလဲ။ ကိုယ္ေမွ်ာ္ လင့္ထားတဲ့ အေျခအေနကေရာ အခုလက္ရွိ အတုိင္းပဲလား။

ဒီေလာက္ထိ ေပါက္လိမ့္မယ္ လို႔ေတာ့ မထင္ခဲ့ဘူး။ လုပ္တာကေတာ့ မေလွ်ာ့ေသာ ဇြဲလုံ႔လေတြနဲ႔ တိုင္ပင္ႀကိဳးစားခဲ့ၾကတာ။

ပရိသတ္ေတြ သိသြားရ မယ္ဆိုတဲ့ စိတ္ေတာ့ ထားခဲ့မွာေပါ့။

ဟုတ္။ အဲဒီ စိတ္နဲ႔ေတာ့ လုပ္ခဲ့တာပါ။ ဒါေပမယ့္ အခု ျဖစ္ေနတာေတြက အိပ္မက္လိုပဲ။ အရမ္း ေက်နပ္ပါတယ္။ ႀကိဳးစားရက်ဳိးလည္း နပ္ခဲ့တာပါ။ အေခြကို စီစဥ္ခဲ့တုန္း ကလည္း လုပ္ရမွာေတြက ေခါင္းထဲမွာ ရွိေနတယ္။ ကိုယ္က အခ်ိန္တိုင္း ဒီစိတ္ေတြနဲ႔ ျပည့္ေနတာ။ အရင္က သီခ်င္းကို ဘယ္လိုေကာင္း ေအာင္လုပ္မလဲ ဆိုတာ ဦေႏွာက္ထဲမွာ ရွိၿပီး နားေထာင္ ခံစားေပးမယ့္သူ မရွိဘူး ျဖစ္ေနတယ္။ ကုိၾသရသ ေရာက္လာေတာ့ အေတာ္ ျဖစ္သြားတယ္။ ေအသင္လုပ္ခ်င္တာ၊ ျဖစ္ခ်င္တာေတြ သူ႕ကို ေျပာျပတယ္။ သူကလည္း အၾကံေပးၿပီး လုပ္ၾကတယ္။ ေလျပည္ သီခ်င္းရဲ႕ Chorus ကို ေအသင္ ေရးထားတာ ဘယ္သူ႔မွ မျပဖူးဘူး။ ကိုၾသရသ လာမွျပၿပီး ညႇိႏႈိင္း လုပ္ၾကတာ။ ကိုၾသရသနဲ႔ ေအသင္က ကံစပ္တယ္လုိ႔ ေျပာရမယ္။ ေအသင္ ေျပာတာကို သူက သေဘာေပါက္ လြယ္တယ္။ ဆိုလုိရင္းကို နားလည္တယ္။ ႏွစ္ေယာက္က ညိႇလုိ႔ လည္း ရေတာ့ အဆင္ေျပသြား တာေပါ့။

ေအသင္ရဲ႕ သီခ်င္း တခ်ဳိ႕မွာ အသံ အလွည့္ အေျပာင္းနဲ႔ ဆိုထားတာေတြ ေတြ႕ရတယ္။ အသံနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ေလ့လာ သင္ယူခဲ့မႈ ရွိခဲ့ရင္ ဆရာ အေနနဲ႔ ဘယ္သူ ေတြကို နာမည္ တပ္ခ်င္လဲ။

အဓိကက ကိုယ့္ဟာ ကိုယ္ပဲ ေလ့က်င့္ခဲ့ရ တာပါ။တိတိက်က် သင္ၾကားေပးခဲ့တဲ့ သင္တန္း ဆရာရယ္ လုိ႔ေတာ့ မရွိခဲ့ပါဘူး။ ေအသင္ရဲ႕ျမင္ဆရာ၊ ၾကားဆရာေတြ ကေတာ့ ႏိုင္ငံျခားမွာ။ အဂၤလိပ္ သီခ်င္းေတြ နားေထာင္တယ္။ လိုက္က်င့္တယ္။ ရီဟန္းနား တုိ႔ ဘရစ္တနီတုိ႔ေပါ့။ ဘရစ္တနီကေတာ့ ေအသင့္ အေပၚမွာ အရမ္း အလႊမ္းမိုးဆုံး အဆိုေတာ္ပဲ။ ေအသင္ အရမ္း အားက်ၿပီးေတာ့ အႏုပညာနဲ႔ ပတ္သက္ရင္ ဂီတမွာ ထိပ္ဆုံးက ထားတာက ဘရစ္တနီစပီးယားပဲ။ သူ႔ကိုအားက်ၿပီး အရမ္း ႐ူးသြပ္ခဲ့တာ လည္းပါတယ္။ သူ႔ရဲ႕ဆိုဟန္ေတြ၊ ဆုိပုံ ဆိုေပါက္ေတြကလည္း ေအသင့္ အေပၚမွာ နည္းနည္း လႊမ္းမိုးခဲ့တယ္။ ေနာက္ၿပီး ေတာ့ ရီးဟန္းနား၊ ၿပီးရင္ ဘီးယြန္းေဆး။ ဘီယြန္းေဆး ကေတာ့ အကေရာ အသံေရာ သူ႔ကိုတုၿပီး လုိက္လုပ္မိတာ ေတြမ်ားတယ္။ ျပည္တြင္းမွာ ဆုိရင္ မတင္ဇာေမာ္၊ မဆိုင္းဇီ၊ မျဖဴတုိ႔ သုံးေယာက္ကိုေတာ့ အရမ္းကို ေလးစားပါတယ္။

အမိအရ ဆုပ္ကိုင္ထားဖုိ႔ ခဲယဥ္းတဲ့ ေအာင္ျမင္မႈကို စတင္ ရရွိေနၿပီျဖစ္တဲ့ ေအသင္က ေရရွည္ တည္ျမဲေအာင္၊ ကိုယ့္ပရိသတ္ေလး မေပ်ာက္ ပ်က္သြားေအာင္ ဘယ္လို ဆြဲေဆာင္ ထားမယ္ ဆုိတဲ့ အႏုပညာ စိတ္ကူးေလးေတြ ရွိလဲ။

ကိုယ့္ကိုယ္ကုိ ေအာင္ျမင္ၿပီလုိ႔ေတာ့ မသတ္မွတ္ ေသးပါဘူး။ ေအသင့္ အထက္က ေအာင္ျမင္တဲ့ သူတစ္ေယာက္က ေျပာဖူးတယ္။ ကိုယ့္ကိုယ္ကို ေအာင္ျမင္ၿပီလုိ႔ မွတ္တဲ့ေန႔ဟာ က်႐ႈံးတဲ့ေန႔ပဲ တဲ့။ ဒါ ေအာင္ျမင္တာမဟုတ္ဘူး။ ကိုယ့္ႀကိဳးစားမႈေတြကို ပရိသတ္က လက္ခံတဲ့ အေျခ အေနပဲ ရွိေသးတယ္။ ဒါႀကီး ေပ်ာက္မသြားေအာင္ ႀကိဳးစားဖို႔ တာ၀န္ေတြ အမ်ားႀကီး ရွိေသးတယ္။ ကံေတြ၊ စန္းေတြလည္း ပါတယ္ ဆိုေပမယ့္ ႀကိဳးစားမႈ မပါလို႔ မျဖစ္ပါဘူး။ ေရွ႕ကိုပရိသတ္ လက္ခံတာေတြ ပဲလုပ္ႏိုင္ဖုိ႔ ႀကိဳးစားတယ္။ ဒုတိယ တစ္ကိုယ္ေတာ္ကို ပထမေခြထက္ ေကာင္းေအာင္ သီခ်င္းက အစ အရမ္းအေရး ႀကီးသြားပါၿပီ။ ပရိသတ္ အျမင္ မစူးေအာင္၊ ပရိသတ္ ခ်စ္ေအာင္လည္း ေနဖို႔ လုိတယ္။ အစစအရာရာ ဂ႐ု စိုက္ရပါၿပီ။ တကယ္တတ္ တကယ္ေတာ္တဲ့ ဂီတ အႏုပညာ ရွင္ေကာင္း တစ္ေယာက္ျဖစ္ဖုိ႔လည္း အေရးႀကီးလို႔ ေအသင္ အခုဆိုရင္ သီခ်င္းေတြကိုလည္း ဆက္ေလ့လာေနတယ္။ ဒီႏွစ္ ႐ႈိးပြဲေတြ နားၿပီဆုိတဲ့ ရာသီ ေရာက္ရင္ ဂစ္တာနဲ႔ ပီယာႏိုကို သင္ေတာ့မယ္။ ကိုယ္ကိုယ္တုိင္ ဂီတ တီးလုံးေတြကိုလည္း သိျမင္နားလည္မွ ကုိယ့္အႏုပညာက ေရရွည္ခိုင္ ျမဲမွာေလ။ ေအသင့္ဘက္က အစစအရာရာ တတ္ကြၽမ္း နားလည္ေအာင္ လုပ္ဖုိ႔ အမ်ားႀကီး က်န္ပါေသးတယ္။

“ရေလ လုိေလ အို တေစၦ”တဲ့။ ေအသင္ကေရာ ဒုတိယေခြ အတြက္ ဘာေတြ ပုိၿပီး ေမွ်ာ္လင့္ထားလဲ။

ရွိတယ္။ အတတ္ႏိုင္ဆုံးေတာ့ ႀကိဳးစားမွာပဲ။ ဒါ ေပမယ့္ နည္းနည္းေၾကာက္ ေနတာေပါ့။ ဒုတိယေခြမွာ မေကာင္းဘူးဆိုတဲ့ အသံေတာ့ မၾကားခ်င္ဘူး။ ပထမအေခြကို မမီရင္ ေနပါေစ။ ဟယ္ ေကာင္းတယ္။ ဒီသီခ်င္း ေလးက မဆိုးပါဘူးဆုိတဲ့ အသံ ၾကားရရင္ ေတာ္ပါၿပီ။ အရမ္းႀကီး ပိုၿပီး ေမွ်ာ္လင့္မထားပါဘူး။

ဂီတနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး ဆုပ္ကိုင္ထားတဲ့ ခံယူခ်က္ (သို႔မဟုတ္) စိတ္ကူးဆိုတာ ရွိခဲ့ရင္...။

ဂီတနဲ႔ ပတ္သက္ၿပီး အရမ္းကို ႐ူးသြပ္ခဲ့တယ္။ အခုလည္း ႐ူးသြပ္ေနတုန္းပဲ။အခ်ိန္တိုင္း ဒီစိတ္ပဲ ရွိေနတယ္။ ပရိသတ္ ဘာႀကိဳက္လဲ။ အျမဲ လုိက္ေလ့လာတယ္။သင္ယူတယ္။ ကိုယ့္ထက္ ၀ါ၊သမၻာ ရင့္ေတြဆီက ေမးျမန္းသင္ယူတယ္။ ဒီ့ထက္လည္း ႀကိဳးစားသြားမယ္။ အဆုံးစြန္အထိ ဒီဂီတ သမိုင္းတစ္ေလွ်ာက္မွာ ေအသင္ခ်ဳိေဆြ ဆုိတဲ့ နာမည္ က်န္ေနခဲ့ေအာင္ ေအသင္ ႀကိဳးစားသြားမယ္။ ဥပမာ-ကိုR ဇာနည္နဲ႔ မျဖဴျဖဴေက်ာ္သိန္းတို႔လုိ ျဖစ္ခ်င္တယ္။ ျဖစ္ေအာင္လည္း ႀကိဳးစားသြားမယ္။

ဘ၀အတြက္ ခံယူထားတဲ့ စကားေလးလည္း ေျပာေပးပါဦး။

ႀကိဳးစားသူရဲ႕လက္ထဲမွာ ေအာင္ျမင္မႈဆိုတာ အျမဲတမ္း ရွိပါတယ္။ အဲဒါက ေအသင့္ရဲ႕ လက္စြဲ ေဆာင္ပုဒ္ပါ။
ေအသင္က သူမရဲ႕ ဒုတိယ တစ္ကိုယ္ေတာ္ေခြကို အျမန္ဆုံး လႈပ္ရွားခ်င္ေနပါၿပီ။ ပထမ အေခြထက္ ပိုေကာင္းမယ့္ သီခ်င္း၊ သံစဥ္၊ စာသားေတြ ျဖစ္ေအာင္ Featuring ကိုလည္း အရမ္း ေအာင္ျမင္တဲ့ ပရိသတ္ခ်စ္ အဆိုေတာ္ေတြနဲ႔ တြဲဖက္ႏိုင္ေအာင္ ႀကိဳးစားခ်င္ ေနပါတယ္။ ဒါဟာ သူမရဲ႕ ေအာင္ျမင္မႈတစ္ခုတည္း အတြက္ မဟုတ္ပါဘူး။ သူမ သီခ်င္းေတြကို နားဆင္တဲ႔ပရိ သတ္ႀကီးအေနနဲ႔ ေပ်ာ္သြားတယ္၊ စိတ္ခ်မ္းသာသြားတယ္ ဆုိရင္ သူမအတြက္ ကုသိုလ္ ရတယ္လုိ႔လည္း မွတ္ယူထား လို႔ပါလုိ႔ဆိုတယ္။ ေအသင္က “အႏုပညာ အလုပ္ေတြကိုပဲ ဆက္ၿပီး လုပ္သြားမယ္။ ပရိသတ္ သေဘာက်မယ့္ သီခ်င္း ေတြကိုပဲ ႀကိဳးစား လုပ္သြားမယ္။ ေ၀ဖန္စရာ ရွိရင္ အားမနာတမ္း ေ၀ဖန္ေပးပါ။ ေအသင့္ဘက္က ပ်က္ကြက္တာေလးေတြ ရွိရင္လည္း ေအသင္က အႏူးအညြတ္ ေတာင္းပန္ပါတယ္။ ပရိသတ္ႀကီးကို ေအသင္က အျမဲ ခ်စ္ေနပါတယ္။ ပရိသတ္ႀကီးလည္း စိတ္၏ က်န္းမာျခင္း၊ ကိုယ္၏ က်န္းမာျခင္းနဲ႔ ျပည့္စုံႏိုင္ပါေစလုိ႔ ေအသင္က ဆုေတာင္းေပးပါတယ္”ဆိုတာကိုလည္း မေမ့မေလ်ာ့ ဆုေတာင္းေပးခဲ့ပါ ေသးတယ္။

ေအသင္ခ်ဳိေဆြက သူမ စိတ္ႀကိဳက္ စင္ျမင့္ေပၚက ဖက္ရွင္ တစ္စုံနဲ႔ ဒီဇိုင္နာ သြင္စုေထြးရဲ႕ မိန္းမဆန္ဆန္ ဖက္ရွင္ ၀တ္စုံတစ္စုံကို ေရႊဓာတ္ပုံ အတြက္ ၀တ္ဆင္ေပးခဲ့ ပါတယ္။ အမ်ဳိးသမီး အရမ္း ဆန္တာကို မႏွစ္သက္ေပမယ့္ ေရႊပရိသတ္ေတြ အျမင္ဆန္းသြားေအာင္ ဒီဇိုင္နာနဲ႔ ၀တ္စုံ ဖန္တီးေပးခဲ့တာ လို႔လည္း သူမက ဆိုပါတယ္။ ဓာတ္ပုံဥာဏနဲ႔ ေအသင္ခ်ဳိေဆြကို လြန္ခဲ့တဲ့လ အနည္းငယ္က ဖက္ရွင္က႑ အတြက္ ေတြ႕ဆုံေပးခဲ့ဖူး ပါတယ္။ ေရႊဓာတ္ပုံ ႐ိုက္တဲ့ေန႔ က ဓာတ္ပုံဥာဏက သမီးရဲ႕ ဖက္ရွင္ေတြေရာ၊ ပုံစံေတြေရာ အရင္ကနဲ႔ မတူေတာ့ဘူး၊ အမ်ားႀကီး ေျပာင္းလဲ သြားခဲ့ၿပီလုိ႔ မွတ္ခ်က္ေပးတယ္။ အဲဒီ ေန႔က ေအသင္ခ်ဳိေဆြ မိန္းမဆန္စြာ လွေနခဲ့ပါတယ္။

0 comments: