ဇူလိုင္လ (၇) ရက္ေန႔က ထြက္ရွိေသာ ေတာင္ကိုရီးယား လူငယ္အဆိုေတာ္ အဖြဲ Super Junior ၏ No Other သီခ်င္းဗီဒီယို အသစ္ကို ႏွစ္သက္ သေဘာက်သူ အထူးမ်ားျပားျပီး စတင္လႊင္တင္သည့္ ရက္မွ (၆) ရက္အတြင္း နာမည္ေက်ာ္ ဗီဒီယို ရွယ္ယာဆိုက္ Youtube တြင္ ဝင္ေရာက္ၾကည့္ရႈသူ ၁.၂ သန္းေက်ာ္ရွိလာျပီး ၾကည့္ရႈသူအေရအတြက္ ဆက္လက္ တိုးတက္လ်က္ရွိသည္။
ထို သီခ်င္းဗီဒီယိုသည္ ၾကည့္ရႈသူမ်ားရံုသာမက ေဝဖန္ေဆြးေႏြးမႈ အမ်ားဆံုး၊ ႏွစ္သက္သူအမ်ားဆံုး အဆင့္မ်ားျဖစ္သည့္ Most Discussed ၊ Top Favorited ႏွင့္Top Rated စေသာ Youtube ဆိုက္ေပၚမွ အဆင့္ သတ္မွတ္ခ်က္မ်ား တြင္လည္း ထိပ္ဆံုးေရာက္လ်က္ရွိသည္။
No Other သီခ်င္းဗီဒီယို အသစ္ကို ကိုရီးယားႏိုင္ငံမွသာမက ဂ်ပန္၊ တိုင္ဝမ္၊ တရုတ္၊ ေဟာင္ေကာင္၊ ျပင္သစ္၊ အီတလီ၊ နယ္သာလန္၊ ပိုလန္၊ ဘရာဇီး၊ ကေနဒါ၊ ရုရွ ႏွင္ ဆြီဒင္ ႏိုင္ငံမ်ားမွ လည္း ဝင္ေရာက္ၾကည့္ရႈၾကရာ ကမာၻတစ္ဝွမ္း ကိုရီးယား ေပါ့ ဂီတ လႊမ္းမိုးမႈ ၾကီးထြားလာပံုႏွင့္ Super Junior အဖြဲ႕ ေက်ာ္ၾကားလာပံုကို ေဖာ္ျပေနျခင္း ျဖစ္သည္။
ျပီးခဲ့ေသာ သီတင္းပါတ္ အတြင္းကလည္း တစ္ပါတ္အတြင္း သီခ်င္း Album ၂၀၀၀၀၀ ေက်ာ္ေရာင္းခ်ခဲ့ရေသာေၾကာင့္ ေတာင္ကိုရီးယား ဂီတရုပ္သံ အစီအစဥ္မ်ား ျဖစ္ေသာ Music Bank ႏွင့္ Inkigayo တို႔မွ ဂုဏ္ျပဳဆုမ်ားရရွိခဲ့ေသာ Super Junior အဖြဲ႕သည္ ဇူလိုင္လ အတြက္သာမက ၂၀၁၀ ခုႏွစ္အတြက္ အလားအလားေကာင္းမ်ား မ်ားစြာရွိသည္ဟု သိရသည္။
0 comments:
Post a Comment