Monday, July 12, 2010

ခုတေလာေရပန္းစားတဲ့ ျမန္မာျပည္ဗိုင္း၇ပ္ (သို႔) Mgy Fc

က်ေနာ္လည္း အရမ္းကို သိေနတဲ့ ပညာရွင္တစ္ေယာက္မဟုတ္ပါဘူး ဒါေပမဲ့ တခ်ိဳ႔ ဒီဗိုင္းရပ္ေၾကာင့္ စိတ္ရႈပ္ေနတဲ့ သူငယ္ခ်င္းေတြတြက္ပါ ေနာက္လဲ သိတာေလးေတြ နည္းပညာေၾကာင္းေတြေရးပါမယ္ ကဲ စရေအာင္
ခုတေလာ PC ေတြကို လိုက္လံေႏွာင့္ယွက္ျပီးနာမည္ၾကီးေနတဲ့ဗိုင္းရပ္ကေတာ့ MGY ဆိုတာပါပဲ ျမန္မာေဘာလံုးအသင္းနာမည္ယူထားတဲ့ ဗိုင္းရပ္ပါ မေကြး အက္ဖ္စီ ေလ သူက က်ေနာ္ တို႔ ကြန္ပ်ဴတာထဲမွာ ကိုက္တဲ့ပံုက Start ထဲမွာက်ေနာ္ တို႔ ရဲ႔ ဖိုင္ေတြ Programs ေတြ အားလံုးကို Empty လုပ္ျပစ္တာပါ အဲ့ေကာင္ကိုက္ရင္ကုန္ေရာပဲ
ခုလဲ တခ်ိဳ႔ေသာသူေတြ ဒီလိုျဖစ္ေနၾကမွာပါ တစ္ခုေတာ့ဂဳဏ္ယူစရာေပါ့ က်ေနာ္တို႔ျမန္မာဗိုင္းရပ္ အရမ္းျမင့္တဲ့ ပညာေတြနဲ႔ လုပ္ထားတာဟာ ျမန္မာ အိုင္တီ ေလာက အေနနဲ႔ ကမၻာ ကိုယွဥ္ႏိုင္တာေပါ့ ေနာ္ အဟီး ကဲပါထားပါ က်ေနာ္ တို႔ ဒီဗိုင္းရပ္ ကို kaspersky antivirus က မသိပါဘူး အဲ့ဒီေတာ့ သူ႔တြက္ သီးသန္႔ေဆာ့၀ဲေလး လုပ္ရတာေပါ့ က်ေနာ္မွာ အဲ့ဒီ remover ေလးရွိလို႔မွ်ေပးခ်င္တာပါ ဒါေလးကိုေဒါင္းေလာ့ခ်လိုက္ပါ ျပီး၇င္ ကိုယ့္ PC ထဲမွာ Run လိုက္ပါ ဒါဆိုရင္ လံုေလာက္ပါျပီဗ်ာ mgyVirusRemoval.exe

0 comments: