Monday, June 7, 2010

လူငယ္၊ အခ်စ္ ႏွင့္ HIV

လြန္ခဲ႔ ေသာ ၂ ႏွစ္ခန္႔......

"ဆရာ...ကြ်န္ေတာ္ တစ္ခုေလာက္ အကူညီေတာင္းခ်င္လို႔ အၾကံေလးပါဦးဗ်ာ......"


ေသေသခ်ာခ်ာ ၾကည္႔လိုက္မွ သူ႔ကို ကြ်န္ေတာ္ တျဖည္ျဖည္း မွတ္မိလာပါတယ္....စမ္းေခ်ာင္းက လူငယ္ေလး တစ္ေယာက္ပါ။ ျပီးခဲ႔တဲ႔ႏွစ္က သေဘာၤတက္မယ္လို႔ အားလံုးျပင္ဆင္ျပီးမွ ေဆးစစ္တာ မေအာင္ခဲ႔လို႔ (HIV ပိုး ေတြ႔လို႔) စိတ္ဓာတ္က်ျပီး ကြ်န္ေတာ့္ဆီ လာခဲ႔တဲ႔ လူငယ္ေလးပါ။ သူ႔အသက္က အခုမွ ၂၃ ပဲ ရွိေသးတယ္ေလ။ အခုလည္း သူက ေရးၾကီးသုတ္ျပာနဲ႔ ဘာလို႔လဲေတာ႔ အေၾကာင္းရာကို ေသေသခ်ာခ်ာ မသိေသးပါဘူး.....


"ဆရာ.. ကြ်န္ေတာ္ေတာ႔ အမွားေပၚ ၾကက္ေျခ ခတ္လိုက္မိျပီဗ်ာ....ကယ္ပါဦး... ကြ်န္ေတာ္ ဘယ္လို လုပ္ရ မလဲကို မသိေတာ႔ဘူးဗ်ာ....ေခါင္းေတြ ႐ႈပ္ျပီး ေသခ်င္စိတ္ ေပါက္ေနျပီဗ်ာ....ဘာေတြ ဘယ္လို ျဖစ္ကုန္မွန္းကို မသိေတာ႔ပါဘူး......"



ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ကို စိတ္သက္သာရာ ရေအာင္ အခ်ိန္နည္းနည္း ၾကာမွ စကား စေျပာမိပါတယ္.....သူစိတ္ နည္းနည္း ျငိမ္သြားမွ ကြ်န္ေတာ္ သိခ်င္တာေတြ (သူ႔ရဲ႔ ျပနာေတြ) ကို တျဖည္းျဖည္းခ်င္း ေမးယူပါတယ္......။


"ဘယ္လိုက စတယ္ဆိုတာ ေျပာျပပါလား ညီေလး..... အားလံုးကို အစကေနျ႔ပီး ေျပာမွ အစ္ကိုက သိရမွာ ေလကြာ..."


"ဟုတ္ကဲ႔ပါ ဆရာ.... အျဖစ္ကေတာ႔ ျပီးခဲ႔တဲ႔ သၾကၤန္က စပါတယ္....." သူ သက္ျပင္းရွည္ၾကီး ခ်လိုက္ပါတယ္....။


ျပီးမွ အားယူျပီး ကြ်န္ေတာ့္ကို ဇာတ္လမ္း အစ အဆံုး ေျပာျပပါတယ္.....


"ျဖစ္ပံုက ဒီိလိုပါဆရာ...ကြ်န္ေတာ္႔မွာ HIV ပိုး ရွိတယ္ဆိုတာ ကြ်န္ေတာ္ေကာင္မေလးကို အသိေပးထားပါတယ္.... မႏွစ္က ေဆးစစ္ျပီးတည္းက ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ကို အသိေပးထားပါတယ္.....ကြ်န္ေတာ္က သူနဲ႔ လမ္းခြဲဖို႔အထိ ဆံုးျဖတ္ ထားျပီးသားေလ.... ကြ်န္ေတာ္႔မွာ ဒီေရာဂါပိုး ရွိေနေတာ႔ သူ႔ကို လက္မထပ္ရက္ဘူး ဆရာ....သူ႔ကိုပါ ေသတြင္းထဲ ကြ်န္ေတာ္ ဆြဲမေခၚရက္ဘူးဆာ.....ဒါေၾကာင္႔ ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ကို ေျပာျပ ခဲ႔တယ္... လမ္းခြဲဖို႔လဲ ေျပာခဲ႔ တယ္ေလ...


ဒါေပမယ္႔ သူက ကြ်န္ေတာ္႔ကို ဘယ္လိုဘ၀ပဲေရာက္ေနပါေစ ခ်စ္မယ္ ဆိုျပီး ဆက္တဲြ ေနခဲ႔တယ္ဆရာ...ကြ်န္ေတာ့္ကိုလည္း အရမ္း ဂရုစိုက္ ပါတယ္....ကြ်န္ေတာ့္ အတြက္ အျမဲတမ္း ဦးစားေပးပါတယ္...ကြ်န္ေတာ္ ျဖစ္ခ်င္တာေတြကိုလည္း လိုေလေသး မရွိေအာင္ လုိက္လုပ္ေပးတတ္ပါတယ္


ကြ်န္ေတာ္တို႔ကိ ရည္းစားျဖစ္ၾကတာ ၁ ႏွစ္ေလာက္ ရွိပါျပီ ဟုိကိစၥ (sex) ကို တစ္ခါမွ မျဖစ္ဖူးပါဘူး... ႏွစ္ေယာက္လံုး ထိန္းထိန္းသိမ္းသိမ္း ေနခဲ႔ပါတယ္....ကြ်န္ေတာ႔မွာ HIV ပိုး ရွိတယ္ ဆိုတာ သိရေတာ႔ ပိုေတာင္ ဆင္ျခင္ ပါတယ္.....

ဒါေပမယ္႔ အဲလိုေတြ ထိန္းသိမ္း ေစာင္႔စည္းထားတာေတြက ျပီးခဲ႔တဲ႔ သၾကၤန္မွာ ပ်က္ကုန္တယ္ ဆရာရယ္.....။ ၿပီးခဲ႔တဲ႔ သၾကၤန္က ကြ်န္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္း တစ္ေယာက္ တိုက္ခန္းမွာ ကြ်န္ေတာ္တို႔ အတူတူေနၾကတယ္ ဆရာ....


ေရကစားၾကမယ္ဆိုျပီး ကြ်န္ေတာ့္ သူငယ္ခ်င္း အခန္းမွာ သၾကၤန္တြင္း ၅ ရက္လံး အတူတူ ေနခဲ႔ၾကပါတယ္ေပ်ာ္လဲ ေပ်ာ္ခဲ႔ပါတယ္......သၾကၤန္ ေနာက္ဆံုးေန႔မွာ ကြ်န္ေတာ္လည္း မူးေနတယ္...သူလည္း မူးေနတယ္ေလ...ေသြးသားက ေတာင္းဆိုလာေတာ႔ စိတ္ေတြ ပါလာပါတယ္......အဲဒီအခ်ိန္မွာ ကြန္ဒြန္မရွိဘူး ျဖစ္ေနတယ္.....ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ကို စိတ္ေျပာင္းေအာင္ လမ္းေၾကာင္း လြဲေပးပါတယ္...

သူက ေျပာတယ္ ကြ်န္ေတာ႔ကို တကယ္ခ်စ္တယ္ဆိုတာ သက္ေသျပမယ္တဲ႔ (ဆိုလိုတာက အကာကြယ္မပါပဲ စခန္းသြားမယ္လို႔ ဆိုလိုတာပါ) ဒါေပမယ္မရဘူး ဆရာ....ႏွစ္ေယာက္လံုးက မူးေနေတာ႔ ဘာမွကို မၾကာလိုက္ဘူး ကိစျပီးသြားတယ္ေလ....ကြ်န္ေတာ့္ မွာေတာ႔ ေနာင္တေတြ တစ္သီၾကီး ရမိေနၿပီ ဆရာ....သူကေတာျပံဳးျပံဳးပဲ အတူတူ ေသၾကမယ္တဲ႔ေလ....သူ႔ကို ေသြးစစ္ေပးခ်င္တယ္ ဆရာ....ကြ်န္ေတာထင္တာေတာသူ႔ကို ကူးသြားျပီး ထင္တယ္....အခု သူက ရာသီ မလာေတာ႔ဘူးလဲ ေျပာတယ္ ဆရာ......ကိုယ္၀န္ရွိသြားရင္ေတာသြားပါပီ ဆရာရယ္.......ကြ်န္ေတာ႔ဘ၀မွာ မဟာ အမွားၾကီးပဲဗ်ာ......ကူညီပါဦး ဆရာရယ္......."


ကြ်န္ေတာ္ ပါးစပ္ အေဟာင္းသား ျဖစ္သြားပါတယ္.... ဘယ္လိုက စျပီး ေျပာရမွန္း မသိပဲ မင္သက္ေနမိပါတယ္....ခဏေလးမွာ သိလိုက္ရတဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ေတာင္ေလာက္ ျဖစ္ေနရင္ ကာယကံရွင္ခဗ်ာ ဘယ္ေလာက္ ခံစားရလိမ္႔မလဲ ဆိုတာ အတိုင္းမသိပါပဲ......


ကြ်န္ေတာ္ သူ႔ကို လုပ္စရာရွိတာေတြ ျဖစ္ႏိုင္ေခ်ေတြကို တစ္ခုခ်င္း ေျပာျပခဲ႔ပါတယ္....သူနဲ႔ အပ္စပ္မဲအရာေတြကို သူ႔ဘာသာ ေရြးခ်ယ္ ဆံုးျဖတ္ႏိုင္ေအာင္လို႔ ေရြးစရာ (လုပ္စရာ) လမ္းေၾကာင္း ေတြကို ေျပာျပခဲ႔ပါတယ္....သြားရမယ္႔ ေနရာေတြကိုလဲ လမ္းညန္ ေပးလိုက္ ပါတယ္...။ ၿပီးေတာ့ .. ကြ်န္ေတာ္ကို အေၾကာင္းျပန္ဖို႔လဲ မွာလိုက္ပါတယ္....


သူနဲ႔ ၁ နာရီေလာက္ ေဆြးေႏြးျပီးေတာ့ သူလဲ နည္းနည္း စိတ္သက္သာရရသြားပံု ေပါက္ပါတယ္....။ ၁ နာရီေက်ာ္ ေလာက္မွာ သူက ႏႈတ္ဆက္ျ႔ပီး ျပန္သြားပါတယ္.......။


သူျပန္သြားေပမယ္႔ ကြ်န္ေတာ္႔ အေတြးထဲမွာ သူေျပာခဲ႔တဲ႔ စကားတစ္ခု အခုခ်ိန္ထ စြဲက်န္ ေနခဲ႔ပါတယ္...


"တကယ္ခ်စ္တယ္ဆိုတာ သက္ေသျပမယ္" ခ်စ္တဲ႔သူက ေရာဂါပိုး ရွိေနမွန္း သိပါလွ်က္ အကာကြယ္ မယူပဲ အတူတူေနတာ အခ်စ္စစ္လား? စြန္းစားရာ မေရာက္ေနဘူးလား......? ဘယ္လိုေခၚရမလဲ.....ရူးရူးမိုက္မ္ိုက္ခ်စ္တယ္ဆိုတာ ဒါမ်ိဳးလား... စသျဖင္႔ေပါ႔ေလ......။ သူတို႔ ကေလး ရလာရင္ေရာ ဘယ္လိုေတြ စခန္းသြားၾကမလဲ ???...... ႏွစ္ဖက္ မိဘေတြကေရာ ၾကည္ျဖဴပါ႔မလား လူ႔ေလာကထဲ ေရာက္လာမယ္ကေလးေလး ကေရာ ပိုးကူးသြားခဲ႔ရင္ ဘယ္လိုလုပ္မလဲ.....????


ဒီလိုနဲ႔ ကြ်န္ေတာ္ စိတ္ထဲ ဇေ၀ဇ၀ါ ျဖစ္လာပါတယ္.........ဘာမဆိုင္ ညာမဆိုင္နဲ႔ ေကာင္မေလးကိုလဲ စိတ္ထဲ အျပစ္တင္ ေနမိပါတယ္......ေၾသာ္... မိုက္လုိက္ေလျခင္း ဆိုျပီးေလ....

အခ်စ္နဲ႔ မကင္းႏုိင္တာေတာ႔ လူသား သဘာ၀ပါအခုေခတ္ၾကီးတဲမွာ ညီငယ္ ညီမငယ္ေတြ အခ်စ္ကို ဘယ္လို အဓိပါယ္ေတြ ဖြင္ၾကလဲေတာ႔ ကြ်န္ေတာ္ ေသေသခ်ာခ်ာ မသိပါေပးဆပ္ျခင္းလား.....ပိုင္ဆိုင္ရယူျခင္းလား....မွ်ေ၀ျခင္းလား.....


မည္သို႔ပင္ ျဖစ္ေစကာမူ ညီငယ္ ညီမငယ္ တို႔ကို အခ်စ္နဲ႔ ပ္သက္ျပီး အခု ေျပာျပခဲ႔တဲ႔ ဇာတ္လမ္းမ်ိဳး ဘ၀ကို အခ်စ္နဲ႔ မလဲမိပါေစနဲ႔လို႔ ဆုေတာင္းရင္း.......


လမင္းကို

0 comments: